E-Posta:

bilgi@metaajans.com.tr

Telefon:

0 332 606 0580

Merhabalar,
Öncelikle, sizlere tam zamanlı düzende bir istihdam olanağı sunamadığımız için üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Böyle bir çalışma düzeninin var olma sebebi; çalışmaları ve cv’si işe uygun fakat istihdam edilebilecek pozisyon kalmamış olmasıdır.

Bu sayfada sizlere kısaca yarı zamanlı çalışma düzeninden bahsedeceğiz. Belirtilecek olan çalışma koşulları sizler için uygun ise; başvurunuzu yaptığınız gün işinizle alakalı detaylar iletilir, bir sonra ki gün ise mesainiz başlar.

⫸ Günlük mesai minimum 4 saattir. Üst çalışma limiti maksimum 7,5 saat olup bu limit sizinle birlikte bölüm moderatörünüz tarafından ortaklaşa kararlaştırılır.
⫸ Çalışma saatlerinizin ücretlendirmesi asgari ücrete göre saatlik hesaplanır.
⫸ Yani saat ücreti 12.50 TL / 1 Ay boyunca tam mesai yapılması halinde 2825 TL maaş ödemesi yapılmaktadır.
⫸ Tam mesai = Haftada 6 gün / Günde 7,5 saat
⫸ Ödemeler, her ayın 5’inde, başvuru sırasında belirteceğiniz IBAN hesabına yapılmaktadır. Hafta sonuna denk gelmesi halinde Cuma günü ödemeler yapılmaktadır.
⫸ Yarı zamanlı çalışma düzeni; firmamızda yaşanan dönemsel yoğunluklarda, çözüm odaklı uygulanan bir çalışma sistemidir.
⫸ İşin süresi: Firmamız; yükümlülüğü altına girdiği iş konularında, bir iş başlangıcı ve iş teslim tarihi belirler. Bu durum; iş dönemi olarak ifade edilir. Yarı zamanlı çalışma düzeninde personel alımları, iş dönemleri içerisindeki yoğunluklar çözüme kavuşturulmak amacı ile yapılır.
Dönem sona erdiği zaman;
İstihdam açığı var ise, personele kadrolu olarak mesai teklifi yapılır.
İstihdam açığı yok ise, ilişiği kesilir ve isteğe bağlı olarak, bir sonraki dönemde tekrar teklif gönderilmek üzere bilgileri sisteme kaydedilir.
⫸ Şuan ki iş dönemi: 19 Temmuz 2021 – 1 Ekim 2021 [İşin durumuna göre 1 hafta erken yahut geç bitebilir.]
⫸ Sigorta İşlemleri; personel işe başladığı anda, dahil olduğu iş planının tamamlanmasına 1 aydan daha kısa bir süre varsa, dönem tamamlandıktan sonra sigorta işlemleri başlatılır. 1 aydan daha uzun bir süre varsa kaydının yapıldığı gün sigorta işlemleri yapılır.
⫸ Başvuru ve kayıt işlemleriniz yapıldıktan sonra; iş ile alakalı detaylar sizlere iletilir ve ilk çalışmanızı teslim etmeniz beklenir. Bu ilk çalışmaya göre belirli testler uygulanır ve bölüm moderatörünüz sonuçlarınıza göre sizleri yönlendirir.
⫸ Çalışan ile firma arasındaki irtibat, Zoom yahut whatsapp üzerinden kurulur. Zoom kullanımında kamera zorunluluğu bulunmamaktadır. Pandemi koşulları devam ettiği sürece bu düzende devam edilecektir.
⫸ Personel kaydı yapan tüm çalışma arkadaşlarımız, kayıt işleminden hemen sonra zoom uygulamasını indirmelidir. İşin detayları önce bir metin dosyası olarak iletilecek, sonrasında zoom üzerinden pekiştirilerek iş başı yapılacaktır.
⫸ Destek taleplerinde; whatsapp veya zoom çalışma düzeni şu şekilde işlemektedir. Firmamız, tek whatsapp hattı ve tek zoom hesabı üzerinden işlem yapar. Ancak bu tek hesap, destek bölümünde çalışan tüm personellerimizin ekranında açık ve aktif olarak çalışır. Herhangi bir çalışanımız irtibat kurmak istediği zaman, mesajınız veya çağrınız, o an boşta olan personelimizin ekranına düşer ve irtibat sağlanır.
⫸ Belirtilenler haricinde sorunuz var ise; whatsapp irtibat hattımız üzerinden bizlere iletebilirsiniz.

Whatsapp Hattımız: 0 554 283 7215 [Whatsapp Web veya Whatsapp Desktop kullanıyorsanız, Numaraya Tıklayarak Direk Konuşmaya Başlayabilirsiniz.]

Zoom Meeting URL: Meta Ajans Zoom Meeting

Personel Kayıt Formu

Başvurunuzu Tamamlamak İçin Personel Kayıt Formunu Doldurmanız Gerekmektedir.